Gördülékeny adminisztráció, felesleges költségek nélkül.

Kezdő vállalkozásként vagy egy projekten dolgozó csapatként más prioritásai vannak, minthogy az irodai adminisztrációs munkával foglalkozzon.

Ahhoz viszont, hogy a megrendelőit, ügyfeleit folyamatosan ki tudja elégíteni, mindig elérhetőnek kell lennie, valamint a szervezési munkát is el kell valakinek látnia.

Titkárságunkon olyan kisegítő szolgáltatásokat biztosítunk, amelyek Önt a külvilág felé professzionálisan képviselik, és ahol lehet, az adminisztrációs terheket is levesszük a válláról.

Milyen feladatokat lát el:

Recepció
Munkatársaink személyesen foglalkoznak az Ön vendégeinek fogadásával.

Telefonos ügyintézői szolgáltatás
Szolgáltatáscsomagjaink keretein belül biztosítjuk, hogy egyetlen hívást se mulasszon el.

Postaszerviz
Postájának átvétele és biztonságos tárolása.

Adminisztratív támogatás
Egy repülőjegyet kell módosítani? Szakfordításra van szüksége? Kérje kollégáink segítségét és mindent megteszünk, hogy megoldást találjunk problémájára.

 
 
Adatvédelmi irányelvek

Titkárság

 
 
 
 
 
 

Minden, ami iroda

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Műszaki háttér

 
 
 
 
 
 
Fel     2019 Clever Office © Minden jog fenntartva!

HONLAPKÉSZÍTÉS: R-BIS