Költséghatékony

Jelentős megtakarítás a hagyományos bérleti konstrukciókkal és saját infrastruktúrával szemben.

Egy új iroda nyitása esetén számos költségtényezővel kell számolni. Ide tartoznak az egyszeri beruházási költségek, mint az irodabútor, a műszaki háttér, a biztonsági rendszerek, illetve a havonta felmerülő költségek, például a takarítás díja, internet- és telefon előfizetés, recepció fenntartása.

A Clever Office irodái esetén nincsenek rejtett költségek, csak a valósan igénybe vett szolgáltatásokért fizet, beruházások nélkül.

Havi egy számla: kevesebb adminisztráció és hatékonyabb kontroll.

 
 
Adatvédelmi irányelvek

Komplett megoldás

 
 
 
 
 
 
 
 

Rugalmas

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gyors és egyszerű

 

 
 
 
 
 

Költséghatékony

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fel     2019 Clever Office © Minden jog fenntartva!

HONLAPKÉSZÍTÉS: R-BIS